joi, 30 iunie 2011

Langosi






Sursa: Reteta de Langosi . Noroc cu concursul ca asa mai public si eu din retetele prestate pana acum :)

Ingrediente:

300 g faina
200 ml apa calda
1/2 cub drojdie proaspata
1 lgt sare
1 lgt zahar
muult ulei pentru uns si prajit


Preparare:

Se dizolva drojdia cu apa, se adauga faina, si restul ingredientelor. Eu le-am pus direct in masina de paine, rezulta un aluat extrem de lipicios. Se muta intr-un vas uns cu ulei, ba chiar punem si pe deasupra aluatului ulei, si se lasa la crescut pentru minim jumatate de ora, intr-un loc caldut.
Dupa ce a trecut timpul se rastoarna pe masa unsa cu ulei. Se incinge o tigaie cu ulei de 2 degete si se pune cate o bucata de aluat, intins mai gros sau mai subtire, dupa preferinte.

Eu i-am mancat zahar presarat pe deasupra, sotul nu a mai apucat sa guste din ei :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cauta reteta