vineri, 17 iunie 2011

Mancare de fasole cu carnati









Reteta este luata de pe site-ul Laurei Laurentiu, Reteta de Mancare de fasole.
Sunt in criza de timp din cauza sesiunii si a licentei, asa ca nu o sa arat decat vreo cateva poze. Mi-am facut timp sa prestez reteta special pentru concurs :)

Ingrediente:

fasole
ceapa
morcov
usturoi
bulion
carnaciori
sare,piper, foi de dafin

Preparare:

Se pune fasolea la inmuiat in apa cu o seara inainte.
A doua zi se pune in oala la fiert, dupa primele clocote se schimba apa. Se adauga morcovul, ceapa, foiaia de dafin, sare si se fierbe... 1 ora jumatate a durat la mine.

Cand e gata fasolea, se caleste ceapa, usturoiul si carnaciorii, apoi se adauga boabele de fasole, completand cu apa in care a fiert anterior. Se toaca morcovul se pune bulion dupa gust, se mai tine pe foc cca 5-10 minute, apoi se transfera intr-un alt vas la cuptor. Se mai completeaza cu apa in care a fiert, si se baga la cuptor pt 40-50 de minute, depinde de gusturi..mie imi place sa fie mai uscata, nu zemoasa.

Noi am servit cu salata de legume proaspete. A fost extrem de gustoasa, si foarte apreciata de sot, care mai vrea concursuri, altfel nu am timp de gatit :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cauta reteta